Thursday, September 14, 2006

Elkészültem a hajnalmadaras képpel. Tegnap este már nagyobb foltokban fölraktam a madarat a képre. Papírból kivágott formákkal kerestem meg a legjobb helyet, valamint a megfelelő méretet is. Azután ma úgy döntöttem, hogy inkább összecsukom a madár szárnyát. Táplálkozás közben a hajnalmadár jellegzetesen nyitogatja, csukogatja a szárnyait, de mindezt csak villanásnyira lehet látni. Sokkal jellegzetesebb ez a hátrasimított szárnyú pozíció. Sajnos így nem látszanak a kézevezőkön lévő nagy, fehér foltok (hajnalmadár fotók: http://href.hu/x/1qsp).
Dolgoztam még egy kicsit a sziklákon, valamint a jégcsapokra vittem néhány melegebb, okkeres foltot.

















Az eredeti ötlet, a nyitott szárnyú madárral:

















És a végleges verzió közelről:

1 Comments:

Blogger Vámi said...

Szia Szabikám!

Nagyon jó a kép, gratulálok hozzá! Örülök, hogy csukott szárnyú lett a madárka.

Üdv: Vámi

3:07 PM  

Post a Comment

<< Home