Tuesday, October 03, 2006

Hétfőn az Ürbői-halastavakra látogattam a Kiskunságban. Egyik öcsém, és két barátom kísértek el. Sajnos a madarak nem mindig tartózkodtak elég közel, így mindössze néhány oldalt skicceltem tele.
Ezzel az első teles tollazatba vedlő havasi partfutóval vagyok a legelégedettebb. Nem dolgoztam ki részletesen, de a fényeket, hangulatot úgy érzem, eltaláltam.
















Szürke cankó és kisgoda (alul, ez utóbbi kis számú vendég nálunk, ez a fiatal jó néhány napja a tavakon tartózkodik). Mindkét madarat elég messziről rajzoltam.
















Füstöscankó:











Pajzsoscankó:










Szintén pajzsosok, esti fényben:












Jobbról balra: Zsoldos Márton, Stefan Boensch és én az egyik csapolt tó partján. Nyári meleg volt.














Halastavi hangulat alkonyatkor:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home