Sunday, October 15, 2006

Két angol madarásszal mentem le Apaj környékére. Sikeres túzokles után találkoztunk Jakab Péter barátommal, akivel aztán megnéztük az Ürbői-halastavakat.
Az egyik lecsapolt tavon sikerült megfigyelnünk egy fiatal cankópartfutót, egy amerikai ritkaságot, melynek ez a 7. magyarországi előfordulása. Sikerült néhány fotót készítenünk róla, mert elég közel tartózkodott.
Sajnos nem hoztam magammal semmilyen rajzeszközt, papírt, festéket, így Jaki jegyzetfüzetébe tollal készítettem néhány gyors skiccet.
Azt hiszem a következő napokban még lejövök, hátha itt marad, és megpróbálok róla még több vázlatot csinálni.
































2 éve ugyanekkor, ugyanezen a halastórendszeren figyelték meg a 4. hazai cankópartfutót. Akkoriban még nagyon keveset rajzoltam terepen, de ezt a madarat megörökítettem. A weblapomon, a terepi vázlatok között lehet megtekinteni ezeket a skicceimet.
2 fotó a mai madárról:












0 Comments:

Post a Comment

<< Home