Tuesday, November 14, 2006

Megrendelésre festettem az alábbi hat védett halat. Mivel ismereteim ezen a téren elég hiányosak, örömmel fogadok minden építő jellegő kritikát. A képeket akvarellel festettem papírra. Az eredetiek megvásárolhatók, darabonként 12000 Ft-ért.

Viza







Selymes durbincs









Balkáni csík








Petényi-márna









Német bucó








Magyar bucó








Mellékelek néhány korábban készült halillusztrációmat (szintén eladóak, darabonként 12000 Ft-ért). Ezeket akrillal festettem (mostanában kezdek visszaállni az akvarellre). Régebben nem szerettem halat festeni, de miután rájöttem, hogyan lehet viszonylag gyorsan, és pontosan visszaadni a pikkelyek szabályos rendszerét, egészen megkedveltem őket. A pikkelyek terén szerzett tapasztalataimnak a madarak festésénél is hasznát veszem.

Bodorka








Tüskés pikó (hím)









Lápi póc
















Törpeharcsa








Vörösszárnyú keszeg










Szivárványos ökle









Kínai razbóra









Réti csík







Fogas süllő








Csuka

0 Comments:

Post a Comment

<< Home