Sunday, March 25, 2007

Egyik legkedvesebb madaramnak, a tüzesfejű királykának van itt az ideje. Délután kiugrottam a Tmariska-dombra, ahol néhány napja már megfigyeltem egy példányt, de akkor nem sikerült skiccelnem (elég csöndes példány volt, így nehezen tudtam csak követni, könnyen elvesztettem szem elől). Most nagy szerencsémre 2 madárral hozott össze a sors, melyek állandó kontaktusban voltak egymással (hím és tojó), ezért könnyen megtaláltam őket, ha arrébb rebbentek. Körülbelül 4 órán keresztül követtem őket, és próbáltam használható rajzokat készíteni róluk (kézitávcsövön keresztül). Nem volt könnyű dolgom.














Ezzel az alábbi alakkal tökéletesen elégedett vagyok. Úgy érzem, hogy sikerült elkapnom a madár karakterét fölötte egy kevésbé sikerült csilpcsalp füzike fej).












2 éve készítettem ezt a tüzesfejű illusztrációt. Már elég kritikus szemmel nézem, és úgy érzem, hogy a föntebb látható, örökmozgó modell alapján készült rajzom sokkal tüzesfejűsebb portré lett.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home