Monday, June 04, 2007

Hajnalban fölkeltem, és a Soroksári-Duna msik oldalán, Pesterzsébeten énekes nádiposzátákat skicceltem.
A jobb oldali képen egy bodzaág mellett énekel a madár. Annyira megtetszett ez a kompozíció, hogy úgy döntöttem, olajjal megfestem. Holnap még visszamegyek, és készítek még néhány kiegészítő vázlatot hozzá.











Szemből nagyon szép narancsos-vörös a madár torka:
















Ahogy egyre melegebb lett, úgy egyre kevesebbet, és inkább rejtőzködve énekelt a madár, így ezt a skiccet már nem is tudtam befejezni teljesen:















Néhány fotó a nádiposzátáról. Ezt a képet pont akkor exponáltam, amikor a szemhéját fölcsukta a madár (ez náluk átlátszó):
















Egy másik fotó éneklés közben:













Erre a területre azért jöttem át, mert másfél hete a csepeli oldalról réti tücsökmadarat hallottam (elég ritka itt a fővárosban). Akkor sikerült néhány ceruzavázlatot készítenem. Ma is ezzel a fajjal szerettem volna foglalkozni, de az énekes nádiposzáta elvonta a figyelmemet.
































Hogy színesben is megmutassam, íme egy fotó:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home