Thursday, June 14, 2007

Régóta nem jelentkeztem a túzokos képpel, amit 2 hete kezdtem. Eléggé megszenvedtem vele, míg a mostani állapotra hoztam.
Az egész terve ceruzavázlaton:













Az első nekifutás, amit már egyszer fölraktam a blogomba:











Sajnos elég rosszul, egyenetlenül alapoztam le ezt a vásznat, így aztán az első festékréteg után mérgemben az egészet elbobtam, és egy új vásznon folytattam a munkát. Ezen a verzión valahogy a túzokok kicsit távolabbiak, kisebbek lettek:










Sajnos a munkafázisokat nem fotóztam le, mindössze ezt az egyet tudom megmutatni. A könnyebb értelmezhetőség miatt a kútgém villáját alacsonyabbra vettem, hogy a keresztrúd is látszódjon:











A kész képre még 1-2 napot várni kell, addig is egy életkép este, a műteremmé rögtönzött ebédlőnkben (elöl az ecsetek között egy túzoktoll van):

0 Comments:

Post a Comment

<< Home