Sunday, October 28, 2007

A mérgező állatokat folytatva két viperát festettem. Nem törekedtem arra, hogy minden pikkelyt aprólékosan, pontosan ábrázoljak, inkább megpróbáltam a pikkelyes felület jellegét visszaadni. A kígyók festésénél az a tapasztalatom, hogy ezzel az utóbbi, kevésbé részletezett stílussal sokkal életszerűbb lesz a végeredmény. És én sem bolondulok meg a 2. állat után.
Keresztes vipera (Vipera berus):










Áspisvipera (Vipera aspis):









3 éve festettem ezt a kígyós táblát (szintén ennek a francia könyvkiadónak). Jól emlékszem, hogy eléggé megterhelő volt akkor ezt a négy siklófajt megfestenem, a pikkelyek rendszerébe eléggé beletört a fogam. Kicsit félve álltam neki a mostani három kígyófajnak, de nagy meglepetésemre, most viszonylag simán vettem az akadályt.
Natrix natrix, Coluber viridiflavus, Elaphe scalaris, Elaphe longissima:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home