Tuesday, August 19, 2008

A hétvégén került megrendezésre Angliában a British Birdwatching Fair. Immár negyedik alkalommal szerepeltem kiállítóként az eseményen. Jonathan Latimer barátom (http://www.jonathanlatimer.com/) osztotta meg velem a standját:











Az én oldalam:










Idén is készült egy nagy kép, melyre a kiállító művészek festettek különböző madárfajokat (idén a 2 amerikai kontinens veszélyeztetett fajai kerültek rá):
























Én a királyharkályt és az eszkimó pólingot festettem (mindkettő valószínűleg kipusztult már):

























Éppen a pólingot festettem, amikor fölfigyeltem, hogy néhányan az én madaramról beszélnek (a látogatók gyakran állnak meg itt a munkát figyelni). Amikor fölnéztem döbbentem rá, hogy Sir David Attenborough az, akit a szervezők körbevezettek a Birdfair területén. Be is mutattak neki.












Ezt az absztrakt festményt Jonathanéknak festettem. A felesége már régóta szeretett volna egy képet a nappali tapétájának tulipánmintája alapján, ezért amikor az olajfestés alapjait mutattam meg Jonathannak, ezt a témát választottuk:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home