Tuesday, September 23, 2008

Most kaptam a hírt, hogy a partfutós olajképemmel megnyertem a Birdwatch magazin "Birdwatch Artist of the Year" versenyét. Mivel a díjátadó a mai napon van Londonban, nem tudtam sajnos részt venni rajta. A Birdwatch honlapján már fönt van a beszámoló: http://www.birdwatch.co.uk/website/content/view/1808/32/.











Ennek örömére a weblapom nyitóképét le is cseréltem erre a festményre (a bazilikai vándorsólyom hosszú évekig szolgált ott).

A keretezett képről csak ilyen rossz szögből készített fotóm van:















2002-ben ugyenezen a pályázaton a madárhatározási kategóriában nyertem első díjat: http://www.kokay.hu/dijaim.htm.

3 Comments:

Blogger Ónodi Miklós said...

Gratulálok a nem mindennapi eredményhez!
Remélem nem esik majd nehezedre folytatni a sorozatot! :)

Miklós

8:14 PM  
Blogger zero taxidermy said...

Fogadd őszinte gratulációmat! Ez egy olyan kép, amit nem lehet eleget csodálni!

6:23 PM  
Blogger zero taxidermy said...

Fogadd őszinte gratulációmat! Ez egy olyan kép, amit nem lehet eleget csodálni!

6:28 PM  

Post a Comment

<< Home