Wednesday, November 11, 2009

2 hetet töltöttem India északnyugati részén, Ladakh tartományban. Nem madarászni mentem, hanem hogy megpróbáljam életem régi nagy álmát valóra váltani. Hópárducot szerettem volna látni. Sok bíztatást kaptam, hogy teljesen hülye vagyok. Szerencsére még az én várakozásaimat is fölülmúlta az út.
Szokás szerint rettenetesen el vagyok maradva a munkáimmal, ezért még nem tudtam összeállítani az útibeszámolót, kis türelmet kérek. Ízelítőül itt egy fotóm a hópárducról, melyet sikerült 45 percig figyelnünk (jó keresgélést):



A boldog csapat a megfigyelés helyszínén (elöl helyi vezetőnk, Smanla):


Hazafelé a hosszú repülőutat azzal töltöttem, hogy megpróbáltam gyakorolni a hópárduc karakterét (ami kimondottan kemény dió). Ezek a vázlatok fotók alapján készíültek:



3 Comments:

Blogger Ónodi Miklós said...

Uhhh!
Először néztem a birdingen a képet és valami távoli kis elmosódott mütyürt kerestem rajta. Aztán, hopp belém villant a felismerés!
Hogy te egy nyavalyás mázlista vagy, nem csekély mértékben!!! :))))
Szívből gratulálok a megfigyelésekhez!

Miklós

9:03 AM  
Blogger Szabi said...

Köszönöm!
Igen, direkt nem azt a fotót raktam föl, amelyiken fölemeli a fejét, és egyértelműen látható. Majd ha elkészül az utibeszámoló, akkor közzéteszem azt is.
Szabi

12:46 PM  
Blogger Vasuta G said...

Nagyon tetszett, hogy csak az elkészült útibeszámoló után jelent meg a feltartott fejű hópárduc. Jó ötlet volt! Kevés embernek adatik meg az ilyen élmény,gratulálok! Üdv., Gábor

9:53 PM  

Post a Comment

<< Home