Monday, April 26, 2010

Elkészültek a képeslapjaim, melyekhez még januárban gyűjtöttem a szavazatokat. Végül az alábbi 9 festményemet választottam ki (némileg meg volt kötve a kezem, mert nem minden képemről volt a nyomtatáshoz megfelelő fotóm, vagy szkennelésem):



Nagyon köszönöm mindenkinek, aki vette a fáradtságot, és elküldte a szavazatát. Ígéretemhez híven kisorsoltam valakit. A nyertes Lukács Kata, gratulálok! Kérem, hogy vegye föl velem a kapcsolatot, mert nem tudok emailt küldeni neki.

A képeslapok megvásárolhatók 260 Ft-os darabáron. A 9 együtt 1800 Ft.

1 Comments:

Blogger Lukács said...

Szia Szabolcs!

Örömmel vettem észre, hogy én nyertem a sorsoláson! Előre is nagyon köszönöm a képeslapokat!
Az e-mail címem: kata_madar@freemail.hu

Üdv.: Lukács Kata

9:19 PM  

Post a Comment

<< Home