Sunday, May 17, 2015

Tso Karból egy nappal hamarabb visszajöttünk, félve, hogy a havazás miatt fönt ragadhatunk. Pótprogramként fölmentünk a Lehtől 80 km-re található Ulley faluba.

Leh környékén is havazott. Kicsit aggódtunk a felhős idő miatt, mert a rossz látási viszonyok miatt könnyen törlik a repülőjáratokat.













Ahol a Zanskar folyó belefolyik az Indusba.































Táj Ulley falu közelében.













Ladakhi Urial.













Ázsiai kőszáli kecskék. Ezért a fajért jöttünk ide Ulley faluba.













 Kőszáli kecske szarvak egy házon Ulley faluban.














Tso karban kétszer maradtam le farkasról. Az elsőt a mögöttem lévő autóból látták, a második pedig néhány száz méterre ment el a háztól, amiben aludtam. Mire fölkeltettek, már továbbállt. Éppen ezért volt hatalmas élmény számomra, hogy a legutolsó napon, Ulley faluból sikerült egy, a szomszéd hegyoldalban pihenő állatot megfigyelnünk. Életem első farkasából egy percet nem akartam elmulasztani, így az ebédemet is a teleszkóp mellett állva, tálcáról fogyasztottam el.












Liker kolostor.













A kolostorba menő asszonyok közül fölvettünk annyit, amennyi csak fölfért az autónkra. 














Liker kolostor.













Imaterem













A szerzetes, aki körbekalauzolt bennünket a kolostorban.












Búcsú.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home